گاری کبابی ها و ون کافه ها در جشنواره بزرگ شهر خلاق خوراک رشت
............................................................
در راستای ا‌‌‌جرای برنامه های مرتبط با سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی جهت حضور در جشنواره شهر خلاق خوراک شناسی رشت، علیرضا حسنی از حضور فعال و نقش محوری گاری کبابی ها و ون کافه ها در این جشنواره خبر داد.
در راستای ا‌‌‌جرای برنامه های مرتبط با سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی جهت حضور در جشنواره شهر خلاق خوراک شناسی رشت، علیرضا حسنی از حضور فعال و نقش محوری گاری کبابی ها و ون کافه ها در این جشنواره خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی، رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری گفت: این جشنواره به منظور پاسداشت ششمین سال اعلام شهر رشت به عنوان شهر خلاق خوراک شناسی یونسکو در پیاده راه فرهنگی شهدای ذهاب برگزار می شود.
وی گفت: در اجرای این برنامه که با محوریت مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت برگزار می شود، سازمانها و مدیریتهای مختلف شهرداری از جمله سازمان ساماندهی مشاغل شهری، همکاری خواهند کرد تا روز به یادماندنی دیگری در دفتر خاطرات رشتوندان ثبت و ضبط شود.
علیرضا حسنی با اشاره به اینکه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت از سازمانها و مدیریتهای مختلف خواسته تا برنامه های مرتبط با سازمان متبوع خود را پیگیری کنند، تاکید کرد: در این راستا نشستی با نمایندگان گاری کبابی ها و ون کافه های تحت نظارت سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری رشت برگزار شده و با دریافت نقطه نظر، دیدگاه ها و پیشنهادهای آنها در زمینه برگزاری هر چه بهتر این جشنواره، هماهنگی های لازم به عمل آمده است.
وی در پایان ضمن تشکر از حمایت های اعضای شورای اسلامی ، شهردار رشت و همچنین تلاش های مجدانه مدیر ارتباطات و امور بین‌ الملل شهرداری رشت ، خاطر نشان کرد: این جشنواره از شنبه 20 تا 23 آذر ماه امسال در پیاده راه فرهنگی شهر رشت برگزار می شود.
تاریخ:
1400/09/16
تعداد بازدید:
33685
منبع:
سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری رشت
آدرس: گیلان ، میدان فرهنگ ، خیابان پرستار، جنب شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان ، سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری رشت
تلفن: 33340696-013  کدپستی: 4193713435
پست الکترونیک: mayadin.rasht@gmail.com
کلیه حقوق محتوای این سایت متعلق به سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری رشت می باشد.
Powered by DorsaPortal